Bursa Sohbet Odaları

Bursa Sohbet Odaları

Bursa Sohbet Siteleri

Bursa Sohbet alanına giriş yaparak sizler de her zaman en iyi şekilde yeni dostlukları kazanacak ve harika bir sohbet ortamının içerisinde olacaksınız. Biz yani sizin en iyi şekilde budur platformlardan faydalanarak hayatınızda ve çevrenizde oluşabilecek problemleri yok etmek amaçlı veya boş kalan zamanlarını değerlendirmek amaçlı bu platformları kurduk. Her Yaşta her gruba ve her sura göre ayarlanan birader insanların Chat tecrübelerini veya sohbetin insanoğlu yaşamında ne kadar bir önem kapladığını aslen birikmesidir. Ve birçok süre ise kişiler tamamıyla kendi hayatlarındaki özel şeyleri paylaşabilmek için sevgili Arayışın içine girerler ve en iyi şekilde bizim Platformu Hızlan yararlanarak bu duruma bu şekilde böyle bir çare olabilirler.

Bursa Sohbet ile en keyifli sohbetler sizlerin olacak ve muhteşem bir şekilde de bu alanda ki sosyalleşmeyi elde edeceksiniz. Bu bakımdan da daha çok tercih edilen Chat sayfalarında bile bulamayacağınız bu imtiyazlı vaziyetler ile sana sunulan daha çok tercih edilen Chat sistemlerinde sıkıcı tüm bu vaziyetleri artık unutun. Chat sayfası arayışınızın biteceği Chat sayfası Chat seni bekliyor. Farklı bir dünyası farklı bir biçimi bambaşka insanlara misafirlik eden Chat ve sohbet sayfalarına genel anlamda söylenen Sanal Dünya’da birbirinden farklı insanların aynı ortamı paylaştığını aynı platformda yer alarak birbirleriyle iletişim kurduklarını birbirlerini tanımaya çalıştıklarını görmekteyiz. Bedava sohbet etmenin daha hoş hali burada yaşanıyor.

Bursa sohbet sayesinde daha da fazla sizler de çevre edinecek ve keyifli bir sohbet ortamının da içerisinde olacaksınız. Derhal şimdi sizde iletişim oturumundan bizlerle bağlantıya geçin ve kendinize ait Chat odasına haiz olun. Dünyada olduğu gibi Türkiye’de de sanal âlemde sosyal platformlarda yeni arkadaşlıklar kuran, yeni bir aşk yaşayan insan çok. Eski günlerden bu yana sizler her vakit bu alanda her ne kadar farklı bölgeler görseniz de bizi tanıdıktan sonra siz de bu zamana kadar boşa başka yerlerde aramışım diyeceksiniz. Chat sistemlerinde gelişen teknoloji ile çok farklı yenilikler gelmektedir. Kesintisiz sohbet etmek isteyenlere sohbet her mevzuda siz değerli üyelerimizin yanında olmak için teknoloji sayesinde büyük adımlar atmıştır.

bursa sohbet

admin 389
3 Yorumlar
PeLiN

Bi bursalı olarak kralsohbet ten daha iyi bi chat sitesi görmedim. Herkesi bekleriz.

Yagmurr

[23:53] yağmur nber canim [23:53] slm [23:53] Dogukan_45_ a.sLm Hoşgeldin Nabersin :) [23:53] Aleykum selam Dogukan_45_ Hoş geldin. [23:53] slm arkadaşlar [23:53] Asli2 iyim sen nbrsin [23:53] a.s hg turker [23:53] aslm Dogukan_45_ hg [23:53] iyiyim bebekim [23:53] hb yağmur [23:53] snd hg [23:54] benıı hos bulan yokmu benim başım kel olduğunu düşünecem [23:54] sosa hg [23:54] turker hg [23:54] * CheLiSqi yanımdaydın canımdaydın şimdi nasıl geçer bu ömür? [23:54] doğukan hb [23:55] * CheLiSqi konuş büyük insan! [23:55] baska hos bulmak isteyen buyursun [23:55] .v sosa [23:55] * G-Bot mod değiştirdi:+v SoSa [23:55] [ sosa ] voice (+v) konumuna geçti. (5. Seviye) [23:55] .v Turker [23:55] * G-Bot mod değiştirdi:+v Turker [23:55] [ Turker ] voice (+v) konumuna geçti. (5. Seviye) [23:55] sosa hg [23:56] Sosa sen istanbul muydun [23:56] doğukan saol böylece yağmur görür beni f [23:56] yağmur hb [23:56] evtt aslı2 [23:56] nıyekı [23:56] hg nasilsin kayiptin bayadir [23:56] aslı rütbe atlamasın bakıyorum) [23:56] aslı evet bayadır yokum [23:57] benim rutbe heo ayni sosa:sob::sob::sob: [23:57] * CheLiSqi kalp kırıyor her günün akşamı... [23:57] aslı2 iyidir senı sormalı [23:57] bende iyiyim sukur hayat nasil godiyor Sosa [23:57] . [23:57] aslı2 level atlamasın gıbı burda öyle görünüyor [23:57] slm arkadaşlar [23:57] * Turker35 Nick değişerek Misafir457757 Oldu [23:57] zuperr [23:57] yok be Sosa hep soptim ben sen hatirlamsadin [23:57] Turker35 hg [23:57] * CheLiSqi sorma ben inim inim inliyorum! [23:58] * ChanServ mod değiştirdi:+oa Dogukan_45_ Dogukan_45_ [23:58] aslı2 öylemi baya oldu gelmeyelı [23:58] Sosa nerelerdeydin gelmiyosun [23:58] baya sakınmıs [23:58] hoşbulduk aslı hanım [23:58] saat gec ya ondan [23:58] işler yoğun [23:58] hee olabilir [23:58] misafire geciyor benim nik [23:58] sen neler yapıyorsun [23:58] sen ihracatmi calisiyodun tekstilde [23:59] evtt [23:59] suan işler kötü [23:59] bende iyiyim artik oyun oynamiyom bana kiziyodun ya hep birak oyunu diye [23:59] :])) [23:59] neden kotu isler Sosa [23:59] gözün aydın [23:59] evtt oyun cok oynuyordun [23:59] * CheLiSqi senin alacağın olsun utandı meyhaneler! [23:59] oyun kolik senı dıye hıtap ederdım) [23:59] misafir457757 sifreni tam girin [00:00] evet sosa:star_struck::star_struck::star_struck: [00:00] ama.artik oynamiyom biktim Sosa [00:00] aslı2 piyasa cok kötü döviz sürekli oynuyor [00:00] . [00:00] aslı2 snaa okdr dedım benı hec dınlemedın [00:00] evet Sosa mahvoldu iyice ulke [00:01] aslı2 neden biliyormusun [00:01] * Turker35 Nick değişerek Misafir457758 Oldu [00:01] Sosa arada gel artik bak oyunda yok [00:01] aslı2 olur [00:01] sosa ben seni taniyordum sanki [00:01] yağmur sankısı mı var tüpsüz) [00:01] tanıyorsundur [00:01] Sosa gelince seslen hep sohbette olmuyom [00:02] gormeyince unuttum zaar [00:02] aslı2 olur [00:02] yağmur ask olsun unutulacak birimiyim [00:02] . [00:02] Sosa bak ben unutmadim:star_struck::star_struck::star_struck: [00:03] kopya ver [00:03] unuttum sanki [00:03] aslı2 sen bıdanaesun) [00:03] yağmur kopya mopya yok snaa bak aslı2 örnek zehır gıbu kafa) [00:04] yaslilik iste [00:04] Sosa merci tsk [00:04] yağmur genceciksin sen hayatim [00:04] yağmur örnek al su aslıda) [00:04] . [00:04] yağmur ssnu rahun yaşlanmış) [00:04] slm arkadaşlar [00:05] a.s ahmet hg [00:05] ciksss kopyacimiyim ben [00:05] hoşbulduk doğukan [00:06] yağmur yaşlılık değil hafıza güçlendirecek şeyler yer [00:06] yee [00:06] aslı2 maşallah cok ıyu bı hafızası varmış [00:06] ne bulursam yiyomda [00:06] ne bulursam yiyomda [00:06] aslı2 kutlarım [00:06] yağmur yeme devam ett) [00:06] Sosa tsk ler [00:06] Ahmet46 hg abim [00:07] hoşbulduk arkadaşlar [00:07] hoşbulduk aslı hanım ablam :] [00:07] selam [00:07] Baybars a.sLm Hoşgeldin Nabersin :) [00:08] Aleykum selam Baybars Hoş geldin. [00:08] Ahmet46 nasilsin abim iyimisin:star_struck::star_struck:

Ju

[01:47] iyi ne gaell [01:47] sen alda bi gunu dinleyek seni [01:47] Allaha emanetsiniz cümleten hakkınızı helal edin [01:48] bnmaypon kullanıom aslım [01:48] ayğonxular yayın alamıo [01:48] aypon [01:48] . [01:48] keşke alabilsemm [01:48] emeft al birinden mobil [01:48] Fear dikkat et kendine [01:48] iyi geceler Gece_ [01:48] yeni aldım qız bunu [01:48] dua ile [01:48] Eyvallah [01:49] eyw [01:49] helal olsun gece [01:49] 2 saatligine emenet telefon al yayin yap [01:49] sende helal et [01:49] abla okanlarça şndir sonra geri ver [01:49] deymes [01:49] Helal olsun [01:49] .nick AdaNaLı [01:49] * AdS Nick değişerek AdaNaLı Oldu [01:49] kıImın telde in alıodum oda silmiş uygulamaları [01:49] ahaa [01:49] adanalı [01:50] S.a [01:50] AdaNaLı a.S Hoşgeldin Nabersin :) [01:50] Aleykum selam AdaNaLı Hoş geldin. [01:50] hq adanalı [01:50] hsb tsk ederim [01:50] Asli2 hsb tsk ederim [01:50] uyumamış bnmuyudunn sanıodum [01:50] yagmur firtina uyandirdi [01:50] fırtına mı [01:51] hi hi simdi durdu biraz [01:51] A daNaLi yayin alsana biraz [01:51] vallamı [01:51] yağmır bapıo adanalı [01:51] yağıyor:] [01:51] Asli2 mmm bunadanalınınn bi kızı var bana bi hay edişi var [01:51] oyhhh yerim aklıma geldi [01:51] Asli2 debrem olma riski var ne yayini [01:52] bnmle bşr hayat kurarmısın [01:52] ;D [01:52] adanalı napıo kız [01:52] uyuyor [01:52] öp yerime [01:52] Adanali ne var anlamadim pardon [01:52] hastayim opemem [01:52] uyuz [01:52] adanali allah bagislasin kizini [01:52] terlemen lazım adanalı:grin::grin: [01:53] amin [01:53] amin allah razi olsun [01:53] abla bi kozı daha var tuğba abla deyişi var yiyesim gelşo [01:53] Ju mu o :] [01:53] masallah [01:53] :] [01:53] himmm [01:54] keske gulmeseydim :] [01:54] niye geldin [01:54] neise bana mğsade hoş sohbetler Allaaa eöanetsşnş [01:54] bilseydim burdaydin kosardim :] [01:54] koşmadın ama!! [01:54] Deli grs [01:55] biraz once kosmustumda geberip yatiyordun sankimm ;D [01:55] hadi be ordan [01:55] adini ezberledim nan :] [01:55] hangi şarkı o [01:56] yalannn yalannn uykusuz gecelerim yalan :] [01:57] kime diyon [01:57] adımm var burda o kim [01:58] sana be kime :] [01:58] slm [01:58] Aleykum selam Dogukan_45_ Hoş geldin. [01:58] Dogukan_45_ a.sLm Hoşgeldin Nabersin :) [01:58] bot [01:58] a.s [01:58] a slm hg Dogukan_45_ [01:58] canlisi burda ne botu kaldir gerek kalmadi :] [01:58] ju hb snde hg [01:59] ju naparsin bakım:] [01:59] onlar sadık [01:59] atamam [01:59] kimler [01:59] senin ben :] [01:59] bende seni şekerim [01:59] nese sus AdaNaLı suss

Cevap bırakın

bedava sohbet almanya sohbet fransa sohbet istanbul sohbet

KralSohbet.ORG itibari ile güncellenmiştir.

istanbul Sohbet

,

Ankara Sohbet

,

izmir Sohbet

,

Adana Sohbet

,

Adıyaman Sohbet

,

Afyonkarahisar Sohbet

,

Amasya Sohbet

,

Antalya Sohbet

,

Artvin Sohbet

,

Aydın Sohbet

,

Balıkesir Sohbet

,

Bilecik Sohbet

,

Bitlis Sohbet

,

Bolu Sohbet

,

Burdur Sohbet

,

Çanakkale Sohbet

,

Çorum Sohbet

,

Denizli Sohbet

,

Edirne Sohbet

,

Elazığ Sohbet

,

Erzincan Sohbet

,

Erzurum Sohbet

,

Eskişehir Sohbet

,

Gaziantep Sohbet

,

Giresun Sohbet

,

Gümüşhane Sohbet

,

Hatay Sohbet

,

Isparta Sohbet

,

Mersin Sohbet

,

Kars Sohbet

,

Kastamonu Sohbet

,

Kayseri Sohbet

,

Kırklareli Sohbet

,

Kırşehir Sohbet

,

Konya Sohbet

,

Kütahya Sohbet

,

Malatya Sohbet

,

Manisa Sohbet

,

KahramanMaraş Sohbet

,

Mardin Sohbet

,

Muğla Sohbet

,

Muş Sohbet

,

Nevşehir Sohbet

,

Niğde Sohbet

,

Ordu Sohbet

,

Rize Sohbet

,

Sakarya Sohbet

,

Samsun Sohbet

,

Siirt Sohbet

,

Sinop Sohbet

,

Sivas Sohbet

,

Tekirdağ Sohbet

,

Tokat Sohbet

,

Trabzon Sohbet

,

Uşak Sohbet

,

Van Sohbet

,

Yozgat Sohbet

,

Zonguldak Sohbet

,

Aksaray Sohbet

,

Bayburt Sohbet

,

Karaman Sohbet

,

Kırıkkale Sohbet

,

Batman Sohbet

,

Bartın Sohbet

,

Ardahan Sohbet

,

Yalova Sohbet

,

Karabük Sohbet

,

Kilis Sohbet

,

Osmaniye Sohbet

,

Düzce Sohbet

,

Ağrı Sohbet

,

Bingöl Sohbet

,

Mobil Sohbet

,

Sohbet Siteleri

,

Sohbet Odaları

,

Sohbet Sitesi

,

Muhabbet et

,

Bursa Sohbet

,

Mynet Sohbet

,

Konya Sohbet

,

Eskişehir Sohbet

,

islami Sohbet

,

Dini Sohbet

,

Geveze Sohbet

,

Kelebek Sohbet

,

Zurna Sohbet

,

Almanya Sohbet

,

Hollanda Sohbet

,

Rusya Sohbet

,

Fransa Sohbet

,

Azerbaycan Sohbet

,

Kanada Sohbet

,

Norvec Sohbet

,

Danimarka Sohbet

,

isvec Sohbet

,

isvicre Sohbet

,

Avusturya Sohbet

,

Avustralya Sohbet

,

Avrupa Sohbet

,

Belcika Sohbet

,

Bizimmekan Sohbet

,

Turk Sohbet

,

Cinsel Sohbet

,

Gay Sohbet

,

Gabile Sohbet

,

Yetişkin Sohbet

,

Evli Sohbet

,

Dul Sohbet

,

Olgun Sohbet

,

Omegla Sohbet

,

Omegle Sohbet

,

Sıcak Sohbet

,

Atesli Sohbet

,